USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
TILAAMINEN 

Löytyykö verkosta katsomani tuote myymälästä?
Verkkokaupassamme on näkyvillä myymälän saldot. Jos haluat varmistua siitä, että kyseinen tuote ja koko löytyy myymälästä, voit käyttää NP:n "Valitse verkossa, sovita myymälässä" -palvelua. Myymälän tuotetietoja voi myös tiedustella chat- ja puhelinpalvelustamme. 

Mistä löydän tiedot tuotteen mitoista? 
Verkkosivuiltamme löytyy Näin löydät kokosi -sivun alta sekä mittataulukkomme että vartalotyypit, joiden avulla on helppo arvioida itselleen oikea koko. Jokaisen tuotteen kohdalla on myös erikseen ilmoitettu lahkeenpituus sekä tiedot housun mallista. 

Mistä voin ostaa lahjakortin?
Lahjakortteja voi ostaa verkkokaupasta sekä kaikista myymälöistämme. Voit itse valita haluamasi summan lahjakortille. 

Toimiiko lahjakortit kaikissa myymälöissä?
Kyllä, lahjakortit toimivat kaikissa myymälöissämme. Lahjakortit on voimassa vuoden ostopäivästä. 

Voinko sovittaa tilaamiani tuotteita ennen ostopäätöstä? 
Laskulle ostaminen verkkokaupasta ei valitettavasti tällä hetkellä ole mahdollista. Voit kuitenkin valita haluamasi tuotteet verkkokaupasta, sovittaa tuotteet valitsemassasi myymälässä ja maksaa sovituksen jälkeen myymälässä vain tuotteet, jotka haluat ostaa. 

Mistä tiedän, että tilaus on mennyt läpi? 
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiin, kun olet tehnyt tilauksen. Jos tilausvahvistusta ei löydy, kannattaa tarkistaa vielä, ettei sähköposti ole vahingossa ohjautunut roskapostien joukkoon. 

Voiko verkkokaupasta tilata tuotteita ulkomaille?
Toimitamme tuotteita tällä hetkellä Suomeen ja Ruotsiin. 

Voinko lisätä tai poistaa tuotteita tilaukselta? 
Voit poistaa ja lisätä tuotteita ostoskorissa, ennen kassalle menoa. Jos tilaus on jo maksettu, ei tuotteita voi enää muuttaa. Voit kuitenkin olla meihin yhteydessä joko chat- tai puhelinpalvelun kautta, jos huomaat, että tilaukseen on tullut virhe eikä tuotteita ole vielä toimitettu. 

Voinko maksaa tuotteet laskulla?
Laskuvaihtoehtoa ei valitettavasti ole. Tilauksen voi maksaa Klarnan kautta verkkopankki- tai korttimaksulla, pillkoa maksun eriin tai käyttää maksa myöhemmin vaihtoehtoa.

TOIMITUS

Millaiset toimitusmaksut verkkokaupassa on?
Toimitus verkkokaupasta tilatessa on tällä hetkellä ilmainen. Tuotteet voi tilata suoraan kotiin tai Postin noutopisteeseen 

Milloin tilaukseni toimitetaan?
Käsittelemme ja toimitamme tilaukset tilausjärjestyksessä. Toimitusaika on normaalisti noin 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Saat toimitusvahvistuksen tekstiviestitse, kun tilaus on toimitettu Postiin. 

Mistä tiedän, että tilaus on lähetetty? 
Saat meiltä toimitusvahvistuksen tekstiviestillä, kun lähetämme tuotteet sinulle. Viestissä on mukana myös seurantatunnus, jonka avulla voit seurata paketin kulkua. 

Miten ja minne tilaus toimitetaan?
Tilaus toimitetaan valitsemaasi toimipisteeseen valitsemallasi toimitustavalla. Valittavana on paketin toimitus Postin kotiinkuljetuksella suoraan kotiosoitteeseen, Postin noutopisteeseen tai valitsemaasi NP:n myymälään. 

PALAUTUS

Miten vaihdan tai palautan tuotteen?
Voit kirjata vaihto- tai palautusilmoituksen omilla sivuilla osoitteessa housukauppa.fi tai vaihto-/palautuspaketin mukaan tulee liittää alkuperäisestä tilauksesta löytyvä täytetty vaihto- ja palautuslomake. Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet maksuttomasti käyttämällä alkuperäisen tilauksen mukana tullutta asiakaspalautustarraa. Katso lisää kohdasta Vaihto ja palautus. 

Milloin tuotteita voi palauttaa?
Annamme tuotteillemme täyden vaihto- ja palautusoikeuden 14 päivän ajan tuotteiden vastaanottamisesta. Vaihto- ja palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita. 

Milloin ja miten saan rahat takaisin, jos palautan tilaamani tuotteet?
Palautamme rahat tilillesi vastaanotettuamme asiakaspalautuksen. Palautus tulee kirjata omilla sivuilla osoitteessa housukauppa.fi tai palautuksen mukaan tulee liittää täytetty palautuslomake, jotta palautuksen käsittely nopeutuu. Pankista riippuen palautuksen siirtymiseen tilille voi kulua 5-10 arkipäivää. 

Miten toimia, jos ostamassani tuotteessa on virhe? 
Kannamme vastuun tuotteistamme ja korvaamme viallisen tuotteen. Virheellisen tuotteen tilalle pyritään toimittamaan uusi vastaava tuote. Mikäli emme pysty korvaamaan viallista tuotetta, saat palauttamasi tuotteen hinnan takaisin. Virheellinen tuote tulee palauttaa Naisten Pukutehdas Oy:lle asiakaspalautuksena. Myymälästä ostetun tuotteen osalta pyydämme sinua olemaan yhteydessä myymälään, josta tuote on ostettu. 

KANTA-ASIAKKUUS

Miten voi liittyä kanta-asiakkaaksi? 
Kanta-asiakkaaksi voi liittyä kaikissa myymälöissämme tai helposti suoraan verkkosivuillamme. 

Onko kanta-asiakaspisteiden käytössä aikarajaa? 
Kanta-asiakaspisteet eivät vanhene eikä niiden keräykselle ole aikarajaa. Keräämäsi pisteet säilyvät kanta-asiakkuudellasi niin kauan, kunnes ne käytetään ostoksen yhteydessä. Kun viisi pistettä on käytetty, alkaa pisteiden kerääminen alusta. 

Kerääkö myös verkkokauppaostokset kanta-asiakaspisteitä? 
Kyllä, kaikki ostokset verkkokaupassa sekä myymälässä keräävät pisteitä, kun olet kirjautunut tiedoillasi verkkokauppaan. 

ALENNUKSET

Voinko yhdistää kaksi alennusta? 
Samaan tuotteeseen ei voi yhdistää kahta alennusta, vaan tuotteeseen hyödynnetään isointa saatavilla olevaa alennusta. Alennuksia ei siis voi yhdistää toisiinsa, mutta voit esimerkiksi ostaa tarjoustuotteen tarjouksella ja käyttää muihin tuotteisiin kampanjakoodia. 

Miten lisään kampanjakoodin verkossa?
Kampanjakoodin voi lisätä ostoskorissa kohtaan "Kampanjakoodi". Myymälässä voit hyödyntää kampanjakoodin mainitsemalla koodin kassalla. 

Miten kanta-asiakaspisteitä käytetään?
Voit käyttää pisteillä kerätyn 15€ kanta-asiakasalennuksen ostoskorissa, klikkaamalla Leima-alennuksen kohdalla "Käytä"-painiketta. Kanta-asiakasalennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. 
Käytämme evästeitä parantamaan sivuston käyttökokemusta.
Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt käyttöehdot. Lisätietoa
OK